لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 467
بازدید کل : 132294
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

20:46 , پنج شنبه 24 بهمن 1392 , ترانه

مرد من نه با اسب سفید می اید... نه با بنز سیاه..مرد من با دوپای خودش می اید..

مردمن نه با حساب پر و نه با شرکتی درفلان جای شهر..که با غرور ومردانگی اش می اید..

مرد من انقدر هم رویایی نیست...یک ادم ساده که میتوان از قامتش مغرور شد..

که میشود خستگی اش را فهمید..که چشمانش حرفی جز برای من ندارد...

باید زن باشی تا بفهمی حتی یک شاخه گل وقتی از دست مردی میرسد..

که دستانش جز برای تو نیست..چه عشقی دارد..هزار کادوی گرانقیمت پیشکش..

باید زن باشی تا ببینی همان دست هاچیزی است فراتر از دست محکم..

امن است اطمینان دارد..

مرد من مرد می اید..........

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت2:07---29 بهمن 1392
سلااااااااااام ابجی نیلوفر
خوبی گلم؟؟چرا اپ نمیکنی اجی؟؟
منتظرماااااعااشق مطالبتم
اپ کردی بیا خبرم کن گلممم
من که هرروز میاپم


مریم
ساعت10:41---27 بهمن 1392
راست میگی ترانه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: